Translate in:

Posts tonen met het label handwerkwinkel. Alle posts tonen
Posts tonen met het label handwerkwinkel. Alle posts tonen

donderdag 1 januari 2015

Het is 1 januari 2015!

Wauw... wat is de tijd omgevlogen. En zo ook de laatste weken waarin ik het heb verzaakt om iets op mijn blog te schrijven. Ik wilde eens per week een bericht erop zetten. Mijn excuses dat dit niet is gelukt!

Allereerst wil ik jullie allemaal het volgende wensen:
Dat God je zegent en spaart het komende jaar. Dat Hij je een vredevol, gezond en vreugdevol 2015 geeft samen met je geliefden.
Dat we meer om zullen zien naar mensen die onze zorg, vriendschap en gebed nodig hebben.
Dát wens ik voor mijzelf én voor jullie.

Er zijn een aantal mooie dingen gebeurt én er staan nog mooie dingen te gebeuren.

Nieuw!! Funky Friends Factory patronen in het Nederlands!!!
Waar ik al superblij mee ben, is dat er een nieuwe website in de lucht is!
Hier kun je superleuke knuffelpatronen kopen. Ik mocht meewerken aan de vertalingen ervan.
De patronen zijn gemaakt door Pauline McArthur. Zij komt uit Australië en meer over haar leest u op haar Nederlandstalige website. Elke maand hoopt Pauline er een nieuw vertaald patroon bij op te zetten!

Daarnaast gaan er dit jaar weer een aantal nieuwe pakketjes/kitjes in de winkel komen én het is mijn doel om een aantal goedlopende producten via internet aan te gaan bieden. Dit houdt in dat ik bezig ben met een vernieuwde website. Hoelang het nog duurt voordat hij in de lucht kan, weet ik nog niet precies. Máár het gaat in ieder geval in 2015 gebeuren!!

De plastic tasjes zijn vanaf dit nieuwe jaar niet meer gratis. Ze kosten 25cent voor een klein tasje en 40 cent voor een grote tas. Ook Stitchee wil van alle plastic af, dus... er zijn of herbruikbare tassen te koop voor 60 cent óf 1,25 euro.
Maar... u heeft thuis vast en zeker al genoeg tassen liggen. Wilt u eraan denken één mee te brengen?
Alvast hartelijk dank!


Impressie van de quiltcursus voor beginners
Cursussen.
Dit nieuwe jaar ga ik ook weer workshops/cursussen geven.
Houdt u hiervoor de kalender in de gaten. Mist u een soort workshop óf wilt u met een vriendengroepje iets anders leren? Neemt u dan gerust contact op met mij.

Geplande cursussen die al bijna vol zitten zijn:
  • De quiltcursus voor beginners: eerste les 4/2
  • De  quiltcursus voor gevorderden: eerste les 5/2
Medaillonquilt voor gevorderden
Meer informatie over deze cursussen vindt u op de kalender, maar natuurlijk kunt u ook even langskomen in de winkel. :D

14 januari is er weer een Stitchee Bee. Komt u ook gezellig handwerken? 

Tot de volgende week? Mijn voornemen voor dit jaar: ik ga het wéér proberen om elke week iets te plaatsen. 

Happy crafting!

Erika de Niet


Print Friendly and PDF

dinsdag 20 september 2011

Hallo allemaal! Hi everybody!

Daar ben ik weer.
Ik ben nu al een paar weekjes open en vind het heerlijk! Elke keer geniet ik zo van het contact met de mensen.
Over ongeveer een maand hou ik de officiële opening.
Op zaterdag 22 oktober 2011 is het zover.
Ik ben al bezig met een paar leuke aanbiedingen. Natuurlijk vertel ik niet wat het is.
Dat moeten jullie zelf maar komen kijken. ;)
Van mijn collega Astrid haar vader heb ik een plat beeldscherm kunnen overnemen voor een kleinigheid.
Heel hartelijk bedankt daarvoor! Het staat veel beter, vind je niet?
Zie hier:



Here I am again.
I have been open a few weeks and love it! Every time I enjoy so much being in touch with the people.
In about one month I keep the official opening.
On Saturday, October 22, 2011 is the day.
I've been working on some nice offers. Of course I can not tell what it is.
That you must come and see for yourself. ;)
From my colleague Astrid's father, I have take over a flat screen for a few dollars/pounds.
Thank you very much for that! It looks much better, don't you think? 


Ondertussen heb ik ook weer een paar heel mooie kaarten ontvangen met postcrossing.
De ene komt uit Australië (met vlinder) en de andere met de Siamees komt uit Zwitserland.


Meanwhile I also received some nice cards with Postcrossing.
One is from Australia (with butterfly) and the other with the Siamese come from Switzerland.




Tot de volgende keer!
'Till next time!

vrijdag 26 augustus 2011

nieuwe foto's

New photo's

Dit is mijn winkeltje nu. Hij is bijna klaar! Joehoe!
Nu nog even wachten totdat meneer installateur Tele2 een afspraak maakt, want het internet doet het niet. En... dat is nu net eigenlijk wel zo handig om de software van mijn kassa e.d. te installeren.
Donderdag as (1 september dus) ga ik open. Iedereen van harte welkom. Zoals jullie zien is er een hoekje voor de kinderen, dus kunt u ongestoord lekker snuffelen.

This is my shop now. He is almost finished! Yoo-hoo!

Now we wait for Mr. installer Tele2 to make an appointment, because the Internet does not work. And ... I need  that to register my software, etc. installed.

Thursday the first of September my store opens. Everyone welcome. As you can see there is a corner for the kids, so you can enjoy uninterrupted snooping around.