Translate in:

dinsdag 5 april 2016

Nog maar even en .... Stitchee bestaat 5 jaar!

Hallo iedereen!
Omdat ik bijna 5 jaar besta, organiseer ik een handwerkwedstrijd!
Meer aanvullende informatie en vinden jullie op een aparte pagina op mijn blog of ravelry site.
Doen jullie ook mee?
Het thema is 'Feest!'

Ik zie ernaar uit wat jullie gaan bedenken!
 Daarnaast heb ik tijdens de feestweek (de week van 1 september) allerlei leuke dagacties! 
Houdt daarvoor mijn blog/ravelry-site in de gaten. 

Er zijn 5 verschillende categorieën, dus... voor iedereen van jong tot oud is er vast en zeker een categorie waar je bij past.
Er is één superprijs t.w.v. € 300,00!!
Daarnaast is er per categorie 1 hoofdprijs én 2 troostprijzen!
Doen jullie mee? 

Happy crafting, 
Erika 
 
Hieronder zien jullie een paar prijzen die er te winnen zijn.

1 opmerking:

  1. Vandaag was ik in de winkel, en las het foldertje van de wedstrijd!! Nou ik doe mee hoor! en zal het ook promoten op mijn blog! Gelukkig hebben we nog wat tijd om iets origineels te bedenken, want daar hou ik altijd wel van!! Ik ben ook benieuwd wat er allemaal ingeleverd gaat worden! Succes allemaal die mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen