Translate in:

vrijdag 26 februari 2016

Voornemens..... hmmmmm

Hallo iedereen!

Pfff, wat vliegt de tijd.
Ik was van plan om elke maand een stukje op mijn blog te zetten.
Daar is tot nu toe nog niet veel van terecht gekomen.
Gelukkig merk ik dat er wel veel mensen op mijn facebookpagina kijken.
Máár ik zal er nog meer proberen erg in te hebben. 

Ondertussen kan ik vertellen dat er allerlei spannende en leuke dingen aan zien te komen, zoals een wedstrijd!
Houd daarvoor mijn blog in de gaten.

In de winkel heb ik ondertussen een aantal nieuwe artikelen, zoals...
 
Opal Sokkenwol 100 gr

 
Een aantal kleuren Scheepjes Softfun

 
Schattige stoffen: katoen en flannel (=geruwde katoen)

 
Allerlei nieuwe 'rammels'

Ook zijn er een aantal nieuwe boeken uit!



Kom gezellig in mijn winkel kijken naar de nieuwe artikelen.

Graag tot ziens!

Happy crafting,
Erika
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten