Translate in:

vrijdag 27 februari 2015

Nieuwe boeken en...?

Hallo iedereen.

Het is alweer bijna maart en dat betekent voor mij ... de aankomst van nieuwe producten.
Er zijn al een paar nieuwe boeken binnen:

*Dikke dames haken
* Babyspeeltjes haken van Annemarie Arts
* Dendennis viert feest!





Het patroon van de baret (zie foto) ligt ook in de winkel.
Ook op ravelry kun je mijn patroon kopen, zowel in het Engels als in het Nederlands.
Het patroon is aanpasbaar voor verschillende maten. 

In maart hoop ik al een paar nieuwe zomerse garens binnen te krijgen met katoen.
Zodra ze er zijn, zal ik een foto maken en deze plaatsen.
Hieronder zie je dat er wel al nieuwe dunne garenklosjes bij zijn gekomen. Dit is voor héél fijn haakwerk óf bijvoorbeeld voor frivolité en kantklossen.



Ik heb ook toestemming gekregen van de ontwerpster om een gratis patroontje te vertalen van een leuk hexagontje. De originele post vinden jullie hier.
Je kunt er bijvoorbeeld een sjaal, cowl of etui van haken.
Zouden jullie het leuk vinden als ik het patroontje op mijn blog in het NL zet?




Tot een volgende keer.

Happy crafting!

Erika de Niet


Print Friendly and PDF

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie hexagon! Maar ik ken de engelse termen ook, dus de vertaling zou voor mij niet zo nodig zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je anderen er heel blij mee zou maken!
    De dunne garenklosjes zijn prachtig van kleur.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry dat het even duurde. Het gekke was dat ik geen email heb ontvangen dat er iemand gereageerd heeft. :/ Dank je wel. Ik vind het zelf ook supermooie kleuren.

      Verwijderen