Translate in:

dinsdag 3 februari 2015

Het gaat zó snel!

Hoi hoi,

Hmmm, ik probeer wel gewoon één keer per maand minimaal iets te posten.
De weken vliegen gewoon voorbij! Niet normaal!

Er komt een nieuw patroon in mijn winkel.
Ik had hem uitgewerkt en getest willen hebben voor februari. Jammer genoeg ging dat niet.
Hopelijk heb ik hem volgende week klaarliggen in de winkel. :D
Hieronder kunnen jullie het ontwerp zien. Best geslaagd vond ik.


















Daarnaast is bijna alles weer op voorraad qua Catania katoen. Ze hebben nu heeeel veel kleuren. Er zijn nieuwe kleuren bijgekomen, zie foto hieronder.

Graag tot ziens in de winkel.

Hier nog even een link naar een leuk, gratis patroontje.
Haal alvast een beetje voorjaar in huis. ;)

Happy crafting,

Erika


Print Friendly and PDF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten