Translate in:

donderdag 17 april 2014

Daar ben ik weer!

Hallo iedereen,

Het is even geleden.
Door de winkel, facebook, workshops en administratie glipt het schrijven hier er snel bij in.
Maar ach... op deze manier worden jullie mijn berichten, hoop ik, niet zat. ;)

'k Ben ondertussen met van alles bezig.

  • nieuwe ideeën voor een handwerkpakketje
  • breipatroon uitwerken voor het nieuwe goede doel. Zie mijn ander blog.
  • voorbeelden maken voor in de winkel
  • en .....?
  • enz.
Er zijn allerlei nieuwe producten binnengekomen en er komt ook nog vanalles binnen.

Dit is er al!

  • Nieuwe sokkengarens van Hjertegarn.

  • Daarnaast natuurlijk het nieuwe patroon van 'Zij maakt het'.

Rechtsonder is het nieuwe patroon. De andere patronen zijn weer aangevuld. :D

  • Smyrnastramien, soedanstramien en monogaas

  • De garens van Eko Fil (100% acryl) voor maar € 1,55 zijn weer aangevuld!



  • De stoffen van Westfalenstoffe zijn deze maand, april, in de aanbieding. Bijna allemaal voor maar € 7,50 per meter!!




  •  Als laatste toon ik jullie nog een nieuw display van Coats Machine en Handquiltgaren. Hier ben ik erg blij mee!


Bij deze wens ik iedereen Gezegende Paasdagen.
Een heel fijn weekend en graag tot ziens.

Groetjes,
Erika






Geen opmerkingen:

Een reactie posten