Translate in:

zaterdag 8 maart 2014

Wat een stralende week!

Goedendag iedereen,

Wat was en is het stralend weer! Superleuk, alleen jammer dat ik het idee heb dat er veel mensen de tuin op orde gaan maken ipv handwerken, hahaha.
Maar ach... dat komt ook wel weer.

Er zijn weer nieuwe dingen binnen gekomen.

  • Van CATANIA GRANDE heb ik meer kleurenkeuze. :)
  • Allerlei nieuwe, leuke kant en klare (kraam)cadeautjes
Allerlei knuffels en een paar 'tutdoekjes'.
  • Tussenvulling én gewone vulling voor knuffels is weer binnen.
  • Alle liggende stofjes zijn nieuw.
  • Een aantal nieuwe stofjes

  • Nieuwe wolletje waaronder King Cole Popsicle en Wendy Happy
  • Nieuwe garens van King Cole en Wendy
  • Allerlei nieuwe pakketjes met o.a. naaiwerkjes, haakwerkjes, maar ook kleipakketjes (geen afbeelding) 
Foam Clay en Silk Clay... het is weer in overvloed aanwezig!

Alle kleuren gewone Catania



De patroonboekjes van 'Zij maakt het' zijn weer binnen.  Zo ook het nieuwe patroon! Jippie!

Wat wordt er verwacht??
  • Nieuwe boeken 
  • Muziekdoosjes
  • nieuwe workshops
Een paar vraagjes.
  1. Ik geef graag workshops en vraag mij af waar jullie graag een workshop in willen.
  2. Niet iedereen is waarschijnlijk met de deken van de 'crochet along' aan het haken, maar wil misschien wel zoiets gaan doen. Ik heb een hele mooie blokdeken gezien op 'mooglyblog.com' en vraag mij af of er animo is om deze te maken als groeps'workshop'  door bijvoorbeeld 1x per maand samen te komen. Jullie kunnen dan vragen stellen. Ook leg ik dan de UK en/of USA afkortingen uit, waardoor jullie nog meer keuze aan patronen hebben. :D Elke maand komen er twee nieuw blokpatronen. Hieronder zien jullie wat het eerste blok zou zijn.
Nog een ander vraagje.
Ik soms te horen 'Geef je overdag ook workshops?'
Nee, dat kan niet doordat ik dan in de winkel sta, MAAR.... zouden jullie het leuk vinden als ik elke donderdagochtend tussen 10.00 - 12.00 uur een workshop(je) plan? Deze kost dan tussen de 5 en 10 euro per keer inclusief álle materialen!

Daarnaast wil ik een techniekencursus gaan houden (2-wekelijks!). Iedere keer wordt er een andere techniek behandeld waaronder haken (allerlei technieken), breien, decoupage, kleien, vilt, paperpiecing, temari,  enz... enz...
Nu vraag ik mij af of jullie dit interessant vinden. Natuurlijk kunnen er ook technieken vanuit de groep aangedragen worden. 
Hiermee wil ik beginnen op de woensdag- of donderdagavond van bijv. 19.00 - 21.00 uur.

Graag hoor ik van jullie of  er animo is voor bovenstaande vragen/ideeën.

Happy crafting, een fijn weekend en graag tot ziens,
Erika

2 opmerkingen:

  1. Hoi Erika,

    Met dit mooie weer lokt het erg aan om in de tuin te werken, om straks lkkr te kunnen handwerken in de tuin.
    Maar ik heb ook mijn haakwerkje meegenomen in de tuin... Dus er zijn nog mensen die ook handwerken, juist met dit mooie weer.

    Je idee van het blokdeken vind ik erg leuk, meedoen lijkt me ook leuk, elke maand een keer bij elkaar komen lijkt me ook leuk, maar weet niet of dat altijd haalbaar is voor mij. Ik denk er nog even over na en ik ben benieuwd of er mee gegadigden zijn. Overigens ben ik wel met het CAL deken begonnen. Erg leuk maar 4kantjes haken vind ik toch leuker.

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen Anja.
      Inderdaad de tuin klaar maken voor het mooie weer en daarna daar lekker zitten te handwerken! :D
      Alvast bedankt voor je respons. Ik houd je op de hoogte. Per maand komen er 2 blokken uit, foutje.
      Maar... je kunt er natuurlijk zelf ook één thuis maken óf gewoon elke maand ééntje.
      Groetjes,
      Erika

      Verwijderen