Translate in:

zaterdag 28 december 2013

Nog eventjes....

... en dan is 2013 alweer voorbij.
De kerstdagen zijn alweer achter ons.
Bij deze wil ik iedereen hartelijk danken voor het bezoek aan de winkel het afgelopen jaar.
Ik ben nu t/m donderdag 2 januari gesloten.
Op vrijdag 3 en zaterdag 4 januari sta ik natuurlijk weer voor jullie klaar!

Ik wens jullie allemaal een heel gezegend, vredig, creatief en gezond Nieuwjaar.

Misschien leuk als achtergrond voor je bureaublad: een kalender.

Graag tot ziens!

Erika



4 opmerkingen:

  1. Fijne dagen en tot in het nieuwe jaar.
    Ik wens jou en jouw geliefden een gezond, inspirerend en geslaagd 2014.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook fijne dagen en een heel goed 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nieuwjaar een goede gezondheid en creatief 2014 Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen hartelijk dank. Ik hoop jullie dit jaar ook veel te kunnen zien/begroeten. Liefs, Erika

    BeantwoordenVerwijderen