Translate in:

zaterdag 21 december 2013

Adventsslinger: ornament 23 & 24

Goedendag iedereen!

Hartelijk dank voor het meedoen.
Hieronder staan de 2 laatste patroontjes.
Mijn weekend begint zo meteen, vandaar dat ik de 2 laatste patroontjes er in één keer op zet.
Heel veel plezier ermee!
Ik hoop dat jullie erg genoten hebben.
Zouden jullie willen overwegen iets te geven aan het goede doel van de ontwerpster? Namens haar, hartelijk dank!

Decoratie 23: Een kerstmuts




Deze muts is zo klaar.
Het patroon vind je hier.


en als laatste...

Decoratie 24: Een cadeautje!




Het laatste patroontje staat hier beschreven.

Hartelijk dank voor het meedoen en ik zou het super vinden als jullie mij een foto zouden mailen of zetten op mijn facebook!!

Een heel goed en gezellig weekend en tot horens.
Happy crafting,
Erika




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen