Translate in:

woensdag 22 mei 2013

Nieuwe producten!

Hallo iedereen,

Zo....dat duurde even voordat ik weer iets ging posten.
Op de één of andere manier wil ik het wel doen, maar komt het er dan uiteindelijk niet van. :/

Er zijn weer een aantal dingen nieuw in de winkel.

Qua boeken heb ik:

Breien to go: accessoires, breien met 1 bol én sokken breien. Ook heb ik gehaakte hebbedingetjes.
Deze boekjes zijn gemaakt in zakformaat. Heel handig dus voor de vakantie, maar óók erg leuke boekjes om cadeau te doen. Ze zijn namelijk maar € 6,99.
Bijvoorbeeld: voor 2 bolletjes sokkengaren, sokkennaalden én het boekje breien to go: sokken breien, betaal je maar rond de 15 euro. Een mooi cadeau voor een leuke prijs!


Ook het boek Mollie Makes Birds is aanwezig.
Het boekje bevat allerlei projecten van borduren en haken tot werken met papier om allerlei vogels te maken.
Het kost € 14,95

Dan heb ik ook nog het boek Zoomigurumi.
Dit boek bevat allemaal patronen van verschillende ontwerpsters om beestjes te maken.
Hieronder zien jullie welke knuffelpatroontjes erin staan. Het boek kost € 14,95

Dat waren ongeveer de nieuwe boeken van dit moment.
Daarnaast heb ik weer een aantal kleuren Catania katoen erbij.
Natuurlijk heb ik ook allerlei andere soorten wol.
De boeken van Drops vliegen gelukkig ook weg.
Het is helemaal in om opengewerkte kleding te haken en/of breien.
Leuk én lekker snel klaar!

Begin juni hoop ik weer een nieuwe voorraad Schoppel-Wolle binnen te krijgen.
Mocht iemand iets mee willen bestellen dan kan dat nog t/m 29 mei worden doorgegeven. :D

Ik ben pas aan het stoeien geweest met een Engels patroon van een schelp.
Het patroon klopte niet, maar.... het is gelukt.
Hieronder staat een foto. De schelp was toen bijna af; ondertussen is hij helemaal klaar!


Groetjes en tot ziens.

Happy crafting,
Erika




1 opmerking: