Translate in:

donderdag 30 mei 2013

Maar wat was dat?

Afgelopen week hadden wij een verrassing.
Kijk hieronder maar eens goed. ;)


Onze 'huisegel'
Ieder jaar komt Egel bij ons op bezoek op brokjes van de katten te stelen. Waarschijnlijk had ik hem deze keer 's nachts per ongeluk opgesloten in de serre. 's Ochtends vond ik egelpoep, dus... ik op zoek. Ik vond de egel heerlijk slapend in de krabpaal van de katten. Opdertussen is hij natuurlijk alweer buiten.
Zo.. dat was het algemene stuk. ;)

In de winkel heb ik nu ook een aantal kleuren CATANIA GRANDE!!!
De bolletjes kosten € 2,50 en zijn geschikt voor haaknaald/-breinaald 4/5mm. Er zit zoals gewoonlijk 50 gram op een bolletje.

Op één juni begint ook de tientjes actie bij verschillende ondernemers.
Voor meer informatie zie de website of facebooksite.

Tot ziens!

Groetjes,
Erika


1 opmerking:

  1. Hé dat egeltje is leuk ,verleden jaar per toeval een op heh terras gezien maar nooit terug gekomen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen