Translate in:

donderdag 11 oktober 2012

Mijn weekend

Hallo lezers,

Mijn afgelopen weekend, zondag en maandag, heb ik eindelijk een Amineko gemaakt.
Het boekje had ik een keer gekregen en ik wilde al zólang één maken, maar.... tsja..
Dan komen er leuke dingen voor in de winkel en maak je daar voorbeelden voor.
Dat is natuurlijk óók erg leuk, maar het afgelopen weekend heb ik dus voor mijzelf een Amineko gehaakt.
Het boekje komt oorspronkelijk uit Japan, maar ik heb de Engelse versie. Het is een patroon van een kat; onwijs leuk! Je kunt er vanalles mee doen. Mijn amineko heet 'Tommy'.
Ondertussen heeft Tommy al heel veel dingen meegemaakt en soms vond hij het niet zo leuk. ;)
Hangen op de bank.

Even aan tafel voor het eten.



Lekker hangen in de hoek.

Even een middagdutje.

Deze krabpaal vond Tommy iets te klein voor hem.  Poekie vond het wel prima om aandacht te krijgen. ;)


Lekker gek doen!

Zo.... nu heb ik wel even genoeg gedaan.
De volgende dag: lekker op de fiets naar Stitchee

Zo.. dat was het.
Ondertussen zit Tommy lekker op een stoel in de workshopruimte.
Hij heeft het daar reuze naar zijn zin.

Tot snel,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten