Translate in:

vrijdag 5 oktober 2012

Drops bestelling onderweg!

Hallo allemaal,
De herfst is nu echt begonnen. De dagen worden korter, het regent weer veel meer.
Tijd om 's avonds weer lekker op de bank te gaan haken of breien. Of om heerlijk aan tafel te freubelen met stofjes en vilt.
Aan het eind van deze maand zullen er weer meer kerstkitjes in de winkel liggen.
Ik ben druk aan het werk met voorbeelden maken en het samenstellen van pakketjes.

Zoals de titel al zegt, is er dus ook weer een bestelling van DROPS onderweg.
De garens worden weer aangevuld, maar.... er komt ook weer een nieuw soort bij!
Welke verklap ik nog niet, maar... er zijn erg veel leuke patronen bij te vinden.
Zodra het binnen is, zal ik het hier weer schrijven én een papiertje op het raam plakken.

Er begint ook een beginnerscursus quilten na de herfstvakantie. Er komen al aanmeldingen binnen wat natuurlijk erg leuk is!
Pas heb ik een beginnersworkshop kartonnage gehouden. Mochten jullie dat ook willen: er staan nog workshops gepland.

Pas geleden ben ik bij mijn ouders geweest. Mijn man en ik zijn toen naar het valtherbos geweest.
Heerlijk gewandeld en paddestoelen gezocht.
Hieronder een impressie.

Een echte Drentse hunebed.
















Het was een geslaagde dag.
Hoe de bovenstaande paddestoelen allemaal heten weet ik niet, maar misschien weten jullie dat gewoon wel.

Groetjes en tot een volgende keer,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten