Translate in:

vrijdag 10 augustus 2012

Nieuwe producten en leuke foto's

Hallo allemaal.
Pas ben ik met mijn man gezellig naar het Archeon geweest. Daar was ik nog nooit geweest.
Het was erg leuk! Hieronder een impressie.








Allereerst wil ik iedereen alvast hartelijk danken voor bijdragen en toezeggingen voor de goede doelen.
Zó leuk dat het zoveel mensen aanspreekt. Echt super!

Er liggen een paar nieuwe dingen in de winkel:
* Kartonnage pakketjes: Er staan online ook al workshops kartonnage gepland. Zie tabblad workshops Stitchee.

* boeken: Christels kerstboek en dieren cupcakes haken € 9,95
* boekboxen (= inclusief een paar bolletjes wol en haak- of breinaalden): Beestjes haken, Yummy haken en sokken breien € 14,95

* Een aantal borduurpakketjes

* Nieuwe kleuren wol. Deze wol is heel goed geschikt om de poppen van Arne & Carlos mee te breien.

* DMC special dentelles 80: dit is heel erg dunne katoen. Het wordt gebruikt voor fijn haakwerk, kantklossen en dergelijke.

Workshops:
Er staan alweer een aantal nieuwe workshops gepland. Voordat de scholen weer beginnen hoop ik de quiltcursussen er ook op te hebben staan.
Graag hoor ik van mensen als jullie iets missen of iets anders willen leren.
Nieuw op de maandag (1x per 3 weken): kinderworkshops!!!
Iedere keer iets anders. Informatie staat al online! Voor meer informatie of vragen kunt u mij altijd mailen, langskomen in de winkel of bellen.

Tot ziens allemaal,
                            Erika

Mijn 'thuisproject' Een biscornu van 'the sweetheart tree'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten