Translate in:

dinsdag 14 augustus 2012

Mooi weer

Wat is het toch een stralende dag! Allereerst wil ik iedereen een hele fijne dag wensen vandaag.

Een nieuwe week is weer begonnen en het duurt nog maar 1 week en dan beginnen de basisscholen hier alweer.
En nog ongeveer 2 weken en dan besta ik alweer 1 jaar!
Zaterdag 1 september is het zover. Natuurlijk heb ik op die dag feestelijke aanbiedingen.
Houdt mijn blog en winkel in de gaten. ;)

Nog even over deze week.
Er komen weer nieuwe boeken binnen, maar dat is nog niet alles!
Ik krijg o.a. ook bretelclips binnen. Zo kunt u zelf leuke speenkoorden maken.
Ziet u dat niet zitten? Er komen ook kant-en-klare speenkoorden. Hopelijk heb ik er een paar hele mooie af voor september.
Morgen heb ik weer een nieuw pakketje klaar. Waarschijnlijk wordt het een pakketje waarbij het gemaakte gebruikt kan worden bij het handwerken. ;D

Hieronder nog een paar foto's van de oogst uit ons tuintje. Leuk hè?



Tot een volgende keer,
Erika

Ps: Ik hoop ook binnenkort weer een gratis patroontje te plaatsen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten