Translate in:

zaterdag 7 juli 2012

Misschien telefoon zetten?

Hallo allemaal.

Zo... eindelijk weer een bericht van mij. Misschien moet ik het alarm van mijn telefoon zetten, zodat ik er dan aan denk om een berichtje te plaatsen op mijn blog.

Het gaat hier in de winkel z'n gangetje.
Af en toe gezellig even kletsen met vaste klanten, leuke opdrachten en natuurlijk voorbeelden maken voor in de winkel.

Er zijn weer een aantal dingen nieuw in de winkel.


Boeken:
*dierenhangers haken - Annemarie Arts

* Christels kerstboek - Christel Krukkert

* Superleuke vingerpopjes haken - Gina Alton

* Het boek 'Poppen breien' was gelijk uitverkocht, maar is er ook weer.

Garen:

* Dalegarn Falk: dit is het garen dat gebruikt wordt voor 'Poppen breien' Ik heb ook andere garen (even dik) wat ook prima  geschikt is.

* Supersale DROPS:

* DROPS: Paris, Cotton Light (=nieuw!), Bomull-lin en Muskat soft. Deze maand 30% korting!!

Allerlei:

* Leuke pakketjes om mee te nemen op vakantie: voor uzelf óf voor de kinderen
* stoffen vanaf 5 euro per meter (máár .... sowieso 10% korting)
* 10% korting op Tilda producten

Vanaf volgende week woensdag: inloopworkshops
Kom langs en vraag naar het patroontje van de week.
Altijd tussen € 3,50 en € 5,00
Zoek een plekje..(binnen of buiten) .. en ga lekker aan het werk met het pakketje.
Bij vragen kom ik helpen. :)
Natuurlijk mag u het pakketje van de week ook lekker thuis maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten