Translate in:

woensdag 6 juni 2012

Waarom duurt het zo lang voordat ik het boek 'Poppen breien' krijg?

Er zijn al verschillende vast klanten bij mij geweest of ik het boek 'Poppen breien met Arne en Carlos' al binnen had.
Nee, dus....
Ondertussen ... minstens 3 telefoontjes, 2 -emailtjes later weet ik het antwoord.
Er waren er veel te weinig gedrukt. Het boek ik in herdruk en verschijnt als het goed is vrijdag as weer.
Ik verwacht volgende week dus het boek binnen te krijgen.
Heeeeeel vervelend, dat vind ik ook, omdat ik ze al vroeg besteld had, maar ja... ik kan er weinig aan veranderen.
Hopelijk heeft u zoveel geduld dat u het boek bij mij wilt komen halen.
Op bol.com ziet u ook dat er een wachttijd is, daarom had ik vandaag nog een telefoontje gepleegd naar de uitgever en zij vertelden dus dat hij in herdruk is.
Aangezien ik er best veel heb besteld, zou ik het graag van u horen als u het boek tóch al ergens anders heeft gekocht.



Hartelijk dank voor uw begrip en graag tot ziens.

Groetjes,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten