Translate in:

dinsdag 1 mei 2012

Wildbreien en -haken in Oud-Beijerland?

Hallo allemaal.

Heeft iedereen een fijne koninginnedag gehad? Met het weer zat het in ieder geval wel snor.
Ik heb mij goed vermaakt in het Noorden des Lands. Vanwege de verjaardag van mijn zusje, vandaag 1 mei, was ik daar.
Heerlijk over de markt geslenterd. Zelf ook met een paar spulletjes op de markt gestaan en.. later die dag weer 3 uur rijden naar huis.

Even heel iets anders:
Iemand in mijn winkel zei: "Je kunt ook gaan wildbreien en dan bevestig je daaraan een visitekaartje om meer bekendheid te krijgen."
Dit vind ik best wel een grappig idee.
Wie zou het leuk vinden om een keer op een maandag een plek(ken) uit te kiezen hier in Oud-Beijerland en wild te breien of haken??
Een paar ideeën wellicht: de bankjes aan de vliet, de spijlen bij de haven en......?
Ik hoor jullie graag.

Groetjes en tot de volgende keer.
Tot ziens,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten