Translate in:

zaterdag 12 mei 2012

Wat gaat de tijd toch snel!

Hallo allemaal!

Iedere keer neem ik me weer voor om minstens 1x per week een stukje te plaatsen. Waarschijnlijk ga ik vanaf volgende week maar een vast tijdstip prikken ofzo, want... de tijd vliegt.
Het laatst geplaatste stukje is van 1 mei!
Nou... even een update.
Hier in de winkel gaat het super!
Elke dag komen er gezellig nieuwe mensen mijn winkel bezoeken. Dat is natuurlijk erg leuk. Heb je in het begin ook wel nodig, maar ja...
Daarnaast gaat het erg lekker met de kinderfeestjes. Aankomende woensdag staat er ook weer een feestje gepland. U moet niet denken dat het alleen maar voor basisschoolleerlingen is. Voor jeugd en volwassen zijn er ook allerlei leuke dingen te doen!

Mijn nieuwe bloemhangers buiten stonden erg gezellig. Veel complimenten gekregen  van mensen, maar... er zaten allemaal vliegjes. :(
Dus... planten weg!
Nu komt er nog iets leukers voor in de plaats. Aanstaande woensdag hoop ik de eerste bloemenhanger weer te hebben hangen. Ik zal dan ook een foto plaatsen op mijn blog. :D

Nog even over woensdag.. dan komen er als alles goed gaat ook weer allerlei nieuwe kleuren Zpagetti binnen!! JOEPIE! Van ecru tot marineblauw en zomerse printjes.. ik heb het allemaal besteld. Nu nog afwachten wat er in de groothandel aanwezig is en wat ik krijg. Ook hiervan zal ik een foto plaatsen.
Nu heb ik het beloofd, dus... moet er binnenkort wel weer een berichtje verschijnen. ;)

Van Tintangel komen er ook nieuwe pakketjes binnen.
In de winkel heb ik gemerkt dat mensen een beetje huiverig zijn om hieraan te beginnen. Daarom starten er binnenkort een paar workshops met een pakketje van Tintangel. Eén workshop is een pakketje waarbij ook de techniek van een poppenkopje maken wordt besproken en uitgelegd. Het andere pakketje is een pakketje waarbij er nagenoeg alleen gebruik gemaakt wordt van de festonsteek.
Als je interesse hebt, hoor ik dat graag!

Groetjes en tot ziens,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten