Translate in:

zondag 2 oktober 2011

Hè, hè!

Ja... daar ben ik dan weer.
Veel drukte zoals altijd, maar ook lekker in de winkel gewerkt.
Aankomende week hoop ik nieuwe kerstpakketjes in de winkel te hebben voor leuke kleine prijsjes.
Ook komt er als het goed is weer een 'lading' nieuwe kleuren Zpagetti binnen! :D
Dus.... liefhebbers opgelet, hahaha.
Hieronder een de beloofde foto's.

Yes ... here I am again.
Alway busy with many things, but also enjoy it a lot working in the store.
Next week I hope to have new Christmas packages in the shop for fun little prizes.
There will also be delivered another "load" Zpagetti new colors inside! : D
So .... Attention fans, hahaha. The promised pictures, you'll see under here.


Mijn bord is af. Hier ga ik ook een workshop in geven. Je kunt je via dit blog ook opgeven als je interesse hebt. 


Mijn nieuwste aanwinst: Raff - the giraffe. Een Funky Friends Factory patroon. Dit patroon en nog een aantal andere patronen zijn erbij gekomen, dus nu nog meer FFF patronen!! :D



In de kelder wordt ook druk gewerkt, zodat ik workshops kan gaan geven binnen een aantal weken.
Ik ben nog op zoek naar gratis af te halen (houten) stoelen, lange tafels en kasten. Een heel klein prijsje kan ook. ;)
Dus... ken je iemand die ergens vanaf moet én die een beetje in de buurt woont, dan hoor ik dat graag!
Hieronder zien jullie een paar vorderingen van de kelder.

In the basement we're busy working, so I can start hopefully giving workshops within a few weeks.
I'm still looking for free stuff (wooden) chairs, long tables and cabinets. A very small price can be. ;)
So ... do you know someone who needs something from which some lives nearby, please let me know!
Below you see some progress in the basement.


Deze kant van de kelder moet nog geschilderd (het plafond).
This side of the basement still needs painted (the ceiling).

En deze kant is gedaan!!
And this side is done!
Tot de volgende keer!!
Groetjes, Erika

Until next time.
Greetings, Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten