Translate in:

woensdag 8 juni 2011

Gevraagd voor andere markt! / Asked to stand on another market

Hoi allemaal,
Ik ga vanaf vandaag berichten typen in Nederlands en Engels. Zo hebben meer mensen er iets aan. :D

Vandaag weer iets nieuws gecreëerd. Dat zien je op de plattelandsmarkt óf daarna hier op het blog.
Vandaag had ik weer mijn vrije dag, dus heb ik weer lekker even lopen frunniken en 'punniken'.
Bloemen gemaakt voor op een ...... Wat je maar wilt: tas, jas of... ?
De foto's komen later.

Degenen die op de jaarmarkt mee hebben gedaan aan de enquête krijgen zaterdagavond de uitslag!
Al nieuwsgierig?

Zo... nu nog even weer iets over mijzelf. Volgens mij heb ik helemaal nog niet verteld dat wij poezen hebben.
Hieronder kunnen jullie ze zien. Zijn ze niet lief?
Ze zijn wel al ongeveer 10 en 11 jaar oud. Maar ach... ze kunnen nog wel 10 jaar mee. Dat hopen we in ieder geval.
onze poes Spikey

onze kat Poekie
Hi everyone,
From now on I'm  going to type my messages in Dutch and English. More people could read it when I do so. : D

Today something new is created. That you'll see on the rural market this saturday or here on the blog later on.
Today I had my day off, so I enjoy just 'tjick tjack' around.
I've made flowers to put on a ...... Whatever you want to sew it on: a bag, jacket or ... ?
The pictures come later.

Those at the fair have participated in the survey get the results Saturday night!
Curious?

So ... Now a little something about myself. I think I didn't tell you that we're having cats.
Above you can see them. Aren't they cute?
They are already about 10 and 11 years old. But  ... they can still life for 10 years. That's what we're hoping. :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten