Translate in:

vrijdag 24 februari 2017

Het is een poos stil geweest, maar...

Hier ben ik weer!

In de winkel zijn er ondertussen al vele nieuwe garens en andere dingen bij gekomen.






Daarnaast ben ik bezig geweest met eigen ontwerpen.
Deze zijn te vinden in mijn ravelryshop.
Mochten jullie geïntereerd zijn om soms voor mij iets te testen dan kun je lid worden van mijn ravelrygroep. Hier plaats ik zo nu en dan oproepen voor nieuwe ontwerpen.

De laatste ontwerpen zijn:
Lavendelzakjes breien met fair isle techniek

Omslagdoek & muts voor barbie

Barbiejas patroon

Een mammoet uit één stuk! Verschenen in de wintereditie van 'Aan de Haak'
In maart hoop ik weer 2 nieuwe patronen uit te kunnen brengen.
Ook hoop ik ze dan weer hier te plaatsen.

Nóg een nieuwtje... ik ben bezig met het 'verbouwen' van mijn website.
In de nabije toekomst gaat het gebeuren dat u mijn bestlopende producten online kunt bestellen.
U kunt ze dan laten bezorgen, máár ook kunt u ze alvast klaar laten zetten in de winkel. Op die manier hoeft u ze alleen maar even af te halen.

Graag tot een volgende keer.

Happy crafting,
Erika
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten