Translate in:

dinsdag 23 augustus 2016

Stemmen jullie mee?

Hallo iedereen,

Mijn wedstrijd is gesloten.
Er zijn geweldig leuke inzendingen binnen gekomen!
Hieronder kunnen jullie ze bewonderen.

Willen jullie meestemmen?
Laat dan een bericht achter met 5 nummers van de inzendingen die jij het leukst/origineelst/mooist vindt!

In mijn ravelrygroep mag/kun je ook nog stemmen.
Én ook op facebookpagina mag je als je wilt nog 5 stemmen uitbrengen! 






Heb ik teveel gezegd! Schitterend toch?

Alvast bedankt voor jullie stem.

Nog een nieuwtje......
Volgende week bestaat Stitchee 5 jaar!
Vandaar ook de wedstrijd natuurlijk, máár volgende week is het feest bij mij!

Er zijn diverse aanbiedingen:
* U ontvangt bij aankoop van € 12,50 aan garens een patronenboek t.w.v. € 4,90 gratis!
* Bij aankoop van € 12,50 aan vilt, krijgt u gratis een viltpakketje!
* Bij aankoop van € 12,50 aan stoffen ontvangt u een traceerpen gratis!
* Als klap op de vuurpijl ontvangt u bij aankoop van € 37,50 zelfs een goodiebag t.w.v. minstens € 17,50!!

Graag tot ziens.

Happy crafting,
Erika

4 opmerkingen:

  1. Ik vind nummers 5, 7, 9, 10 en 12 de mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de nummers 5, 7, 9, 10 en 12 de mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij de nummers 3, 6,8, 14, 20 groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik stem op: 1,8,14,16,17!
    Van harte gefeliciteerd met dit jubileum!!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen