Translate in:

donderdag 16 juni 2016

Bijna zomer!

Hallo lieve lezers,

Er zijn weer leuke stoffen in de winkel en deze maand heb ik stapelkorting op de stoffen.
Tot 25cm per stof betaal je de normale prijs
Tot 50cm per stof krijg je 5% korting
Tot 75cm per stof krijg je 10% korting
Vanaf 75cm per stof krijg je 15% korting!
 


 Volgende week (21 juni) start voor het eerst in Europa de 'Row-by-Row experience'.
Ook ik doe daaraan mee! Wat het inhoudt, kun je vinden op deze website.
 


Ook zijn er al supermooie inzendingen binnengekomen voor mijn wedstrijd (zie tabblad). 

Als eerste kwam er een zelfverzonnen kaartenhanger binnen.
Deze is natuurlijk héél erg feestelijk. Daar zal ik dan ook zeker tzt. de kaarten aan gaan hangen.



Later kwam er een versierde koektrommel met gehaakte koekjes binnen.
 Ik zie jullie inzendingen graag tegemoet! Zeg het gerust tegen iedereen die creatief is. :P

Happy crafting,
Erika


1 opmerking: