Translate in:

vrijdag 18 september 2015

VERNIEUWDE OPENINGSTIJDEN ... en meer!

Goedendag iedereen,

Allereerst heb ik een mededeling te doen.
Mijn openingstijden gaan veranderen per maandag 5 oktober 2015!

De nieuwe openingstijden zijn:
zondag/maandag/dinsdag: gesloten!!
woensdag/donderdag: 9:30 uur - 17:30 uur
vrijdag: 9:30 uur - 21:00 uur
zaterdag: 10:00 - 18:00 uur

Bij deze wil ik jullie laten weten dat er weer een paar leuke producten aan komen.
Er zijn minstens 10 nieuwe kleuren gemelleerde sokkenwol onderweg vanuit Denemarken.
Het is een heerlijke zachte sokkenwol die te gebruiken is voor kleding, accessoires en knuffels.
Ook komt er eind oktober een nieuwe collectie sokkenwol binnen van Opal. Deze is genoemd 'Wunderland'.
Zodra ik foto's heb laat ik het jullie zien.

Er zijn ook al weer nieuwe producten binnen gekomen.

Zo is de wolvilt weer aangevuld!
Per stuk € 1,95 en 5 voor € 8,50
Er is ook een pakket van 58 stuks voor € 92,50
Er zijn een aantal kleine kerststofjes binnengekomen én een mooie kerstpanel á € 9,95


En... deze mooie stoffen van Makower


Dat was het voor deze keer.

Graag tot ziens.

Happy crafting,
Erika













1 opmerking:

  1. Je hebt veel nieuwe en mooie produkten binnen gekregen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen