Translate in:

dinsdag 29 oktober 2013

Het is alweer bijna november!

Goedendag iedereen,

Aankomende zaterdag ben ik jarig én als cadeautje trakteer ik iedereen op 10% korting als je je eigen tas meeneemt!!! :D
Daarnaast staat er natuurlijk iets lekkers op de toonbank.

In de winkel zijn weer nieuwe boeken binnengekomen namelijk


  •  Amigurumi Tai style 
  • Haken in kleur
  • Hoooked Maxigurumi 
  • ....en brei je eigen dierenmuts.
Ondertussen zijn er in de winkel ook al verscheidene kleuren My Boshi 1 verkrijgbaar.
Daarnaast heb ik strengen baby alpaca binnengekregen. Dit is een hele zachte garen dat geschikt is voor bijvoorbeeld een sjaal/col.

Vorig jaar heb ik een certificaat gewonnen van 'Alle bedrijven in'.
Dit was voor beste bedrijf 2012.
Ze zijn nu weer begonnen. Natuurlijk wil ik weer kans maken op de certificaat voor 'Beste bedrijf 2013'
Doen jullie mee? Laat dan een review achter op de site.
Als je op het plaatje hieronder klikt, dan kom je (als het goed is) op de goede website.
Bij voorbaat dank!


Tot ziens allemaal.

Happy crafting,
Erika

1 opmerking:

  1. Erika ik hoop dat je dees jaar opnieuw mag winnen,ik heb alvast voor je gestemd groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen