Translate in:

vrijdag 5 april 2013

Nieuwe producten en een leuk interview. ;)

Hallo lezers,

Er zijn weer nieuwe producten binnen.
Eerder dan verwacht is het assortiment Boston Sun van SMC binnengekomen.
De naam is super gekozen, want het zijn allemaal echt zomerse tinten.
Dit is een garen dat bestaat uit 50% katoen en 50% acryl.
Het voelt heerlijk aan en heeft een heel mooi getwijnde draad.
Op de bollen zit 100gr = 100m en er zit gratis een patroon voor een zomerse beanie bij!

Boston Sun € 7,95 per bol van 100 gram!
Ik kreeg ook nog leuke garens binnen van Beijer.

Linksonder sokkenwol (75% scheerwol/ 25% polyamide): 100 gram € 5,95
Rechtonder Baya (53% wol/ 47% polyacryl): 50 gram = ong. 90 meter € 3,65

Ik weet dat er heel veel mensen wachten op het nieuwe boekje van Christel Krukkert 'Ik hou van Holland en haken'. Zodra die binnen is, plaats ik even snel een berichtje op facebook. :D

En dan nu het leuke interview.
Ik vond hem erg geslaagd.

Tot de volgende keer.

Groetjes,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten