Translate in:

vrijdag 19 april 2013

Een lief gebreid egeltje

Goedendag iedereen,

Een klant kwam op de website van Purl Bee een leuk egeltje tegen.
Ook ik was hem al een keertje tegengekomen, maar ik wist niet meer waar!
Om jullie een keertje te verrassen met een leuk patroon heb ik contact gelegd.
Mijn vraag aan haar was of ik het patroontje van de egel zou mogen vertalen en op mijn blog mocht zetten.
Eerst hoorde ik niets, maar..... even later kreeg ik een reactie terug.
Ik mocht het patroon vertaald op mijn blog zetten met één foto van hen erbij.
Super toch??

Hieronder zie je het egeltje.

Is het geen lieverd?
Aangezien het best een uitgebreid ;) patroon is, heb ik hem op Issuu gezet. Het patroon vinden jullie hier.
Ik weet niet zeker of je je moet registreren. Zo ja, het is gratis en ik ben van plan om nog meer patronen te gaan vertalen in de toekomst. ;)

Veel plezier ermee.
Het zou natuurlijk super zijn om foto's te ontvangen van jullie creaties.
Die zet ik dan op mijn blog. :D

Groetjes,
Erika

Follow my blog with Bloglovin

5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan en fijn dat je het patroon mocht gebruiken en op je blog hebt gezet, want daar
    draait het toch om dat anderen dit ook kunnen haken.
    Geniet nog van het weekend.
    Groetjes, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Valerie. Ja, ik vind het altijd leuk om dingen te delen net als jou. Dus... altijd op zoek en aan het vragen of ik patroontjes zou mogen vertalen. :D Het kost wel tijd, maar dan heb je ook wat. ;)

      Verwijderen
  2. Ik vind het egeltje zo mooi maar kan de utleg niet afdrukken spijtig Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marie-Claire,
    Dat is jammer zeg! Hierbij zet ik nogmaals de link neer: http://issuu.com/erikadeniet-winkels/docs/purlbee_egel_zonder_foto_s
    Misschien helpt het als je je even gratis registreert bij Issuu.com
    Heel veel succes ermee. Mocht het niet lukken dan mag u altijd even een mailtje sturen.
    Ik kan het dan wellicht per mail naar u sturen.
    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Erika,
    Ik zou dit egeltje graag breien en ik heb een Issuu account geopend om patroon te kunnen afprinten maar er is blijkbaar geen printfunctie voorzien. Is er een andere manier om dit patroon te krijgen?
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen