Translate in:

vrijdag 30 november 2012

Sinterklaas, Lady's fair én kerstmarkt

De tijd vliegt!
Het is morgen alweer december. Tijd voor cadeautjes.
Dinsdag 4 december is er in Oud-Beijerland een extra koopavond.
Natuurlijk ben ik ook geopend!!
Het pakketje hieronder is voor € 6,50 te koop bij Stitchee.
Een beetje laat, maar....beter laat dan nooit, toch?



Daarnaast heb ik een kitje gemaakt om een kerstboompje te naaldvilten.
Deze is ook verkrijgbaar vanaf zaterdag 1 december. :D



Dan wil ik u ook nog even laten weten dat er een Lady's Fair wordt gehouden op vrijdagavond 7 december in Maranatha zalencentrum aan de Kerkstraat in Oud-Beijerland.
Het is van 19.00 - 22.00 en er zijn allerlei leuke kraampjes.

Nieuwe (kerst)pakketjes  van Tintangel.

Als laatste wil ik u nog attenderen op de kerstmarkt. Deze wordt gehouden op zaterdag 15 december van 11.00 uur - 22.00 uur.

Hier ziet u een aantal klossen nieuwe Zpagetti kleuren.

Er zijn weer leuke boekjes, zoals 'Hippe Granny squares haken' en ook is het freezer-papier weer binnen!

Nieuw! Een aantal kleuren Schoppel wolle


Op mijn kraam liggen dan diverse aanbiedingen en restanten.
Oók zijn er dan natuurlijk leuke aanbiedingen, interessante pakketjes en creatieve cadeautjes voor de kerst. Komt u ook?

Graag weer  tot ziens.

Happy crafting,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten