Translate in:

zaterdag 1 september 2012

1 September 2012

Hallo iedereen,

Het is buiten een stralende dag en ik besta vandaag al één jaar!
Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar het is echt waar.
Er zijn al een aantal vaste klanten geweest. Ook ben ik verwend én ik verwen de mensen met een attentie bij aankoop van 5, 15 en 25 euro aan producten.
Ik heb een kleine verrassing......
De attenties blijven  tot en met zaterdag 8 september!!
Ook blijft de afgeprijsde stof 50% korting t/m zaterdag 8 september!
Op die dag is er namelijk jaarmarkt in Oud-Beijerland

Hieronder een impressie hoe de winkel er deze week uitziet.





Er zijn een paar dingen weer in de winkel voorradig en/of nieuw:

* Het boek 'Kerstballen breien'
* 'Kerstballen haken'
* DMC dentelles: voor heel fijn haakwerk óf natuurlijk om te kantklossen.

Nieuw!
Handwerkles aan huis.
Dus... 1 op 1.
U geeft door wat u graag leert. Ik kijk of ik u dat kan bieden en zoek uit wat handig is om mee te beginnen.
Voor meer informatie kunt u mailen naar stitchee.com@gmail.com

Onder het kopje 'Workshops Stitchee' staan weer nieuwe workshops gepland.
Mist u iets? Geef het door en ik kijk of ik het in kan plannen!

Tot ziens,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten