Translate in:

donderdag 16 februari 2012

Nieuw/New Rinske Stevens Design!

Ik heb nieuwe stofjes van Rinske Stevens design binnen!
Daarnaast ook nog haar mooie boeken én zigzag band.
Zoals jullie wel van mij gewend zijn, hoop ik ook hiervan binnenkort voorbeelden in de winkel te hebben staan.

Natuurlijk heb ik ook nog meer leuke andere producten binnengekregen, zoals gekaarde Merino wol, decoratief tape, scrapbook blokken van Tilda en nog meer.

Onderaan mijn blog is mijn workshopkalender up-to-date én ik heb bijna data voor quiltlessen!! Het zal gegeven worden op een maandag of donderdag. Voor meer info: kom even langs en/of houdt mijn workshopkalender in de gaten!



I have new fabrics of Rinske Stevens design in my shop!
Additionally, her beautiful books and zigzag band.

Of course, I also have bought more nice other merchandise, such as carded wool Merino, decorative tape, scrapbook paper of Tilda and more.

At the bottom of my blog is my workshop calendar up-to-date and I almost dates for quilt lessons!! It will be given on a Monday or Thursday. For more info: just come along and/or keep watch at my calendar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten