Translate in:

vrijdag 20 januari 2012

Workshop

Goedemiddag!

Het is weer bijna zover: een workshop.
Op 24 januari, dinsdagavond, houd ik een workshop/cursusje voor het maken van een boekenlegger met de paper piecing techniek! Erg leuk om te doen. Sommige mensen zullen hem afkrijgen en anderen kunnen er thuis verder aan werken.
Bevalt het goed, dan volgen er nog een vervolg, waarbij we met behulp van paper piecing blokken aan het elkaar gaan zetten. Dit wordt dan een cursus van een x aantal weken.

Verder gaat het in de winkel zo z'n gangetje.
Er zijn bijna weer een paar nieuwe zelfmaak pakketjes klaar.
Sommige pakketjes met stof, anderen met vilt of kralen. ;) Lekker wat variatie dus.

Heeft u al een kijkje genomen op mijn andere blog? http://createlovegive.blogspot.com/
Nu ik zelf niet meer voor de klas sta, vind ik het natuurlijk nog wel leuk om met kinderen te werken.
Toen kwam ik op het idee om voor kinderen die het even niet zo fijn hebben, iets te maken.
Alleen kom je niet zo snel ergens, vandaar dat ik graag zoveel mogelijk hulp wil.
Als u achter het idee staat, zou u dan een link op uw blog/website willen zetten?
Voor eind maart hoop ik een logo te hebben, zodat u die kunt gebruiken.

Kinderfeestje houden?
Mijn prijslijst is klaar! Bovenaan bij het tabblad kinderfeest, kun u meer informatie vinden.
Hieronder ziet u een weer een paar ideeën van wat er mogelijk is.


Een langbenig dier maken met behulp van silk clay.


Een sleutelhanger kleuren en eventueel bewerken met glitterlijm en pailletten.


DROPS!!!!
Ik krijg weer nieuwe garen binnen van DROPS
Het is opgestuurd, dus nu wachten wanneer het binnen is. :D
Ook krijg ik nieuwe kwaliteiten binnen: Delight. Kijk hier voor de kleuren en patronen.
En ook krijg ik Bomull-Lin, klik hier om meer te zien. Van deze twee soorten krijg ik niet alle kleuren maar best wel een aantal! :D
Het tasje hieronder is gemaakt met DROPS Paris. Dit patroon en vele andere patronen gemaakt met Paris vindt u hier.


Mijn openingsbordje is al een poosje klaar, maar hier hangt hij. Grappig toch?


Mocht u ergens vragen over hebben dan kunt u mij altijd mailen.
Tot een volgende keer.

Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten