Translate in:

woensdag 4 januari 2012

Een gezond, gezegend en creatief 2012!

Hier dan weer een berichtje van mij.
Ik heb afscheid genomen van mijn klas en ben toen heel erg verwend.
Chocolade, bossen bloemen, kaarsjes, kaarten, gastendoekjes en een theedoek met Stitchee erop en nog meer. Echt super! Later die week ook nog afscheid genomen van mijn collega's.
Lastig hoor, want ik had er wel 9,5 jaar gewerkt.
Maar aan de andere kant ook een opluchting.
Eindelijk kan ik voor één ding gaan. 'Mijn winkel'!

Dus nu ben ik bezig met een rooster te maken welke workshops ik ga geven t/m maart 2012.
Daarnaast ben ik bezig met een brochure om kinderfeestjes te houden op de woensdagmiddag.
Dit kan nu op zich al, maar ik heb nog geen brochure.
Binnenkort hierover meer.

Kerst is weer voorbij, dus ... alle kerstartikelen de winkel uit en de etalage weer opnieuw inrichten.
Aangezien heel veel mensen het zo leuk vinden om iets te maken met kant en klare kitjes hoop ik binnenkort weer een paar dingen te hebben. :D

Tot snel,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten