Translate in:

dinsdag 29 november 2011

Nieuwe workshops!!

Hallo allemaal.

Nieuwe workshops zijn onderweg.....
7 december: Zpagetti haken
We maken dan een tas
19:15u - ong. 21:45u.

21 december: Een boekenlegger met de techniek papier piecing maken
19:15u - ong. 21:45u.


Op dinsdag 27 december: een poef (om)haken.
Inbegrepen: een poef, 3 klossen Zpagetti, haaknaald (naar keuze, zonder haaknaald 2,50 euro goedkoper), koffie/thee, lekkers én .... een lunch!
De kleuren kun je natuurlijk zelf kiezen: effen óf 2/3 kleurig. ;)

Tijd: 10.30u - ong. 16.30u.





Voor meer info, mail mij gewoon eventjes. :D

Zo.. dat was even iets over de workshops.

Hier gaat voor de rest alles goed.
Ik ben druk bezig voor Sinterklaas (thuis en in het onderwijs).
Daarnaast ben ik lekker druk bezig met het inkopen van leuke dingetjes voor de kerstmarkt op zaterdag 17 december!! De kerstmarkt is in Oud-Beijerland van 11.00 uur - 22.00uur! Natuurlijk is het altijd reuze gezellig op de markt. Veel leuke prijsjes én allerlei aparte, leuke en interessante dingen zijn er te zien.

Verder wil ik even zeggen dat ik sinds afgelopen week ook cadeaubonnen verkoop van mijzelf. (dus een cadeaubon van Stitchee)

Voor de rest heb ik eventjes niet zoveel te melden.
Tot later,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten