Translate in:

donderdag 17 november 2011

Kerst komt eraan!!! Maar eerst natuurlijk nog sint ;)

Hallo allemaal.

Gisteren is het zoals jullie al begrepen niet gelukt.
Het was zó druk in de winkel dat ik geen tijd had om een berichtje op mijn blog te plaatsen. Nu is het even rustig, dus... ik ga snel even vertellen wat er zoal speelt bij Stitchee.

Allereerst wil ik vertellen dat ik reuzeblij ben met mijn wc-reserverolhouder in het toilet.
Helemaal gespoten in 'mijn' Stitchee kleur, dus.... ik ben er superblij mee.


Een heeeel handig plankje bovenop én... een bakje voor maandverband. Joepie! :D
 Daarnaast heb ik mijn eerste workshop Zpagetti haken gegeven en de deelnemers waren erg enthousiast. Vanavond heb ik weer een workshop!
De volgende keer wil ik een workshop paper piecing gaan geven. We gaan dan een boekenlegger maken.
Ik zal binnenkort even een foto plaatsen, zodat jullie weten hoe het eruit komt te zien.

Voor kerst ben ik bezig met een leuk ontwerp om op te hangen!
Maar eerst heb ik leuke kitjes gemaakt voor in de winkel. Ook neem ik ze morgen mee naar de adventsmarkt bij de Leeuwenhart school.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




In mijn klas (maandags en dinsdags) ben ik ook al een poosje crea bezig.
Dit is het geworden!
Aan de andere kant van het lokaal komen er ook nog leuke tekeningen op de ramen. Als ze klaar zijn zal ik die hier ook laten zien.

Ik hoop nu iets vaker te plaatsen, want ik kan nu dus ook vanuit mijn winkel iets erop zetten. Eerst had ik geen usb aansluiting meer over voor de foto's van mijn telefoon.

Tot de volgende keer maar weer.

Hou je haaks :p

Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten