Translate in:

zaterdag 29 oktober 2011

Zo, daar ben ik dan weer.

Het heeft even geduurd, maar de opening afgelopen zaterdag was erg fijn.
Zeer veel mensen zijn gekomen vorige week.
Veel leuke reacties en deze week kwamen er nog steeds veel mensen mij feliciteren.

Aankomende week begin ik met de workshop Zpagetti.
Er zijn nog een paar plekjes vrij, dus als u wilt... Voor meer informatie kijk op deze site.
U kunt mij dan mailen om u aan te melden of als u nog vragen heeft.

Binnenkort komen daar ook andere workshops erop te staan, zoals 'kaartenborden/moodboards' maken, een knuffel maken en een poef haken met Zpagetti.
Hieronder ziet u voorbeelden:

Tussen de linten op dit bord kunt u allerlei dingen, zoals kaarten stoppen. Erg leuk voor in de hal,  in een kinderkamer of voor de kaarten/brieven die u ontvangt. :D


De bovenkant van mijn 'voorbeeldpoef' is klaar! Nu alleen nog de zijkant, zoals u ziet.
Als u de workshop wilt volgen, ontvangt u hierbij ook de poef waar u de Zpagetti omheen haakt.
In de winkel heb ik ook iets nieuws: Ribbon XL. Het nieuwe product van Hoooked.
Ribbon XL is gerecycled katoen. Het weegt minder zwaar dan de 'gewone' klossen Zpagetti, waardoor dit product ook heel geschikt is om bijvoorbeeld een sjaal van te maken.
Als voorbeeld heb ik een I-Pad sleeve gemaakt.
Deze kost €15,00 euro kant en klaar. Wilt u hem zelf maken (ook in 2 kleuren) dan kost u dat € 9,70 (exclusief haaknaald).

I-pad sleeve

Het is bij mij verkrijgbaar in nagenoeg alle kleuren. Per klos: € 7,95

Ik hoop nu gewoon weer binnen een week een berichtje online te zetten.
Veel plezier aankomende week.

Stitch ze lekker!

Groetjes,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten