Translate in:

Posts tonen met het label tintangel. Alle posts tonen
Posts tonen met het label tintangel. Alle posts tonen

vrijdag 13 juni 2014

Alweer bijna zomer!!

Zonnige groeten vanuit Oud-Beijerland!
Het is alweer een poos heerlijk weer. Af en toe een bui, maar... dat is goed voor het land.

Mies is af! Dat is naar het patroon van 'Zij maakt het'. Het patroon is te koop in de winkel.
Mies is ook te koop.



Daarnaast zijn er nieuwe viltpakketjes van Tintangel.

In de winkel zijn allerlei leuke zomergarens nog steeds verkrijgbaar.
Daarnaast ook dik garen (shetland wol) voor bijvoorbeeld een poef/kussen.
Het is ong. 1200 gram voor maar € 19,95
Het lijkt op de foto een beetje lichtbruin. Het is donkerder. ;)

Graag tot ziens.

Happy crafting,
Erika



dinsdag 6 november 2012

Nieuwe maand, nieuwe aanbiedingen.

Hallo lezers,

Het gaat lekker in mijn shopje.
Veel mensen zijn lekker aan het haken, breien en vilten merk ik.
Oók volgen steeds meer mensen een workshop. Vandaar dat ik weer een paar aparte workshops heb bedacht.
Er staat een workshop op het programma om een Sint en Piet te naaldvilten, het maken van een knuffelmuis (als u wilt in kerstachtige kleuren), maar óók een workshop om kerstornamenten te maken van papier en papier-maché. Ik vergeet bijna de workshop kerstballen breien. Er zijn nog een paar plaatsjes vrij.
Het wordt helemaal leuk en gezellig. Aanmelden kan in de winkel of via de mail.

Hieronder staan de aanbiedingen voor deze maand:
* 10% korting op alle sint- en kerstpakketjes van Tintangel
* 10% korting op alle kerststofjes (vanaf de rol bij afname vanaf 25cm)
* Nog t/m december: 25% korting op Drops Alpaca.

Tot ziens!
Erika

zaterdag 12 mei 2012

Wat gaat de tijd toch snel!

Hallo allemaal!

Iedere keer neem ik me weer voor om minstens 1x per week een stukje te plaatsen. Waarschijnlijk ga ik vanaf volgende week maar een vast tijdstip prikken ofzo, want... de tijd vliegt.
Het laatst geplaatste stukje is van 1 mei!
Nou... even een update.
Hier in de winkel gaat het super!
Elke dag komen er gezellig nieuwe mensen mijn winkel bezoeken. Dat is natuurlijk erg leuk. Heb je in het begin ook wel nodig, maar ja...
Daarnaast gaat het erg lekker met de kinderfeestjes. Aankomende woensdag staat er ook weer een feestje gepland. U moet niet denken dat het alleen maar voor basisschoolleerlingen is. Voor jeugd en volwassen zijn er ook allerlei leuke dingen te doen!

Mijn nieuwe bloemhangers buiten stonden erg gezellig. Veel complimenten gekregen  van mensen, maar... er zaten allemaal vliegjes. :(
Dus... planten weg!
Nu komt er nog iets leukers voor in de plaats. Aanstaande woensdag hoop ik de eerste bloemenhanger weer te hebben hangen. Ik zal dan ook een foto plaatsen op mijn blog. :D

Nog even over woensdag.. dan komen er als alles goed gaat ook weer allerlei nieuwe kleuren Zpagetti binnen!! JOEPIE! Van ecru tot marineblauw en zomerse printjes.. ik heb het allemaal besteld. Nu nog afwachten wat er in de groothandel aanwezig is en wat ik krijg. Ook hiervan zal ik een foto plaatsen.
Nu heb ik het beloofd, dus... moet er binnenkort wel weer een berichtje verschijnen. ;)

Van Tintangel komen er ook nieuwe pakketjes binnen.
In de winkel heb ik gemerkt dat mensen een beetje huiverig zijn om hieraan te beginnen. Daarom starten er binnenkort een paar workshops met een pakketje van Tintangel. Eén workshop is een pakketje waarbij ook de techniek van een poppenkopje maken wordt besproken en uitgelegd. Het andere pakketje is een pakketje waarbij er nagenoeg alleen gebruik gemaakt wordt van de festonsteek.
Als je interesse hebt, hoor ik dat graag!

Groetjes en tot ziens,
Erika