Er mist er, jammer genoeg, nog één, maar hopelijk kan ik die binnenkort ook nog toevoegen. :)
![]() |
| Dit waren de cadeautjes voor Hetty, Aleida en Marie-Claire |
![]() |
| Deze cadeautjes waren voor Erika, Marianne en Yvonne |
![]() |
| Deze cadeautjes waren voor Isolde en Angela. |
![]() |
| Dit schattige cadeautje was voor Anja. Heel erg fleurig! |
Ze zijn superleuk geworden.
De sleutelhanger die ik kreeg is volop in gebruik en hangt aan mijn sleutelbos. :D
Hieronder een overzicht van alle swap-cadeautjes.
![]() |
| Wat een fantastische voorjaarskleuren! |
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen.
Binnenkort wil ik graag een nieuwe swap organiseren.
Is daar animo voor????
Ik zit te denken aan een swap met als thema 'een draagbare zomerswap'
Klinkt dit al spannend. Krijgen jullie er al een idee bij?
Tot ziens en geniet van het heerlijke lente zonnetje.
Zonnige groeten,
Erika




