Wat was en is het stralend weer! Superleuk, alleen jammer dat ik het idee heb dat er veel mensen de tuin op orde gaan maken ipv handwerken, hahaha.
Maar ach... dat komt ook wel weer.
Er zijn weer nieuwe dingen binnen gekomen.
- Van CATANIA GRANDE heb ik meer kleurenkeuze. :)
- Allerlei nieuwe, leuke kant en klare (kraam)cadeautjes
![]() |
| Allerlei knuffels en een paar 'tutdoekjes'. |
- Tussenvulling én gewone vulling voor knuffels is weer binnen.
- Een aantal nieuwe stofjes
![]() |
| Alle liggende stofjes zijn nieuw. |
- Nieuwe wolletje waaronder King Cole Popsicle en Wendy Happy
- Allerlei nieuwe pakketjes met o.a. naaiwerkjes, haakwerkjes, maar ook kleipakketjes (geen afbeelding)
![]() |
| Nieuwe garens van King Cole en Wendy |
![]() |
| Foam Clay en Silk Clay... het is weer in overvloed aanwezig! |
![]() |
| Alle kleuren gewone Catania |
![]() |
| De patroonboekjes van 'Zij maakt het' zijn weer binnen. Zo ook het nieuwe patroon! Jippie! |
Wat wordt er verwacht??
- Nieuwe boeken
- Muziekdoosjes
- nieuwe workshops
Een paar vraagjes.
- Ik geef graag workshops en vraag mij af waar jullie graag een workshop in willen.
- Niet iedereen is waarschijnlijk met de deken van de 'crochet along' aan het haken, maar wil misschien wel zoiets gaan doen. Ik heb een hele mooie blokdeken gezien op 'mooglyblog.com' en vraag mij af of er animo is om deze te maken als groeps'workshop' door bijvoorbeeld 1x per maand samen te komen. Jullie kunnen dan vragen stellen. Ook leg ik dan de UK en/of USA afkortingen uit, waardoor jullie nog meer keuze aan patronen hebben. :D Elke maand komen er twee nieuw blokpatronen. Hieronder zien jullie wat het eerste blok zou zijn.
Nog een ander vraagje.
Ik soms te horen 'Geef je overdag ook workshops?'
Nee, dat kan niet doordat ik dan in de winkel sta, MAAR.... zouden jullie het leuk vinden als ik elke donderdagochtend tussen 10.00 - 12.00 uur een workshop(je) plan? Deze kost dan tussen de 5 en 10 euro per keer inclusief álle materialen!
Daarnaast wil ik een techniekencursus gaan houden (2-wekelijks!). Iedere keer wordt er een andere techniek behandeld waaronder haken (allerlei technieken), breien, decoupage, kleien, vilt, paperpiecing, temari, enz... enz...
Nu vraag ik mij af of jullie dit interessant vinden. Natuurlijk kunnen er ook technieken vanuit de groep aangedragen worden.
Hiermee wil ik beginnen op de woensdag- of donderdagavond van bijv. 19.00 - 21.00 uur.
Graag hoor ik van jullie of er animo is voor bovenstaande vragen/ideeën.
Happy crafting, een fijn weekend en graag tot ziens,
Erika





