Translate in:

Posts tonen met het label my boshi. Alle posts tonen
Posts tonen met het label my boshi. Alle posts tonen

dinsdag 29 oktober 2013

Het is alweer bijna november!

Goedendag iedereen,

Aankomende zaterdag ben ik jarig én als cadeautje trakteer ik iedereen op 10% korting als je je eigen tas meeneemt!!! :D
Daarnaast staat er natuurlijk iets lekkers op de toonbank.

In de winkel zijn weer nieuwe boeken binnengekomen namelijk


  •  Amigurumi Tai style 
  • Haken in kleur
  • Hoooked Maxigurumi 
  • ....en brei je eigen dierenmuts.
Ondertussen zijn er in de winkel ook al verscheidene kleuren My Boshi 1 verkrijgbaar.
Daarnaast heb ik strengen baby alpaca binnengekregen. Dit is een hele zachte garen dat geschikt is voor bijvoorbeeld een sjaal/col.

Vorig jaar heb ik een certificaat gewonnen van 'Alle bedrijven in'.
Dit was voor beste bedrijf 2012.
Ze zijn nu weer begonnen. Natuurlijk wil ik weer kans maken op de certificaat voor 'Beste bedrijf 2013'
Doen jullie mee? Laat dan een review achter op de site.
Als je op het plaatje hieronder klikt, dan kom je (als het goed is) op de goede website.
Bij voorbaat dank!


Tot ziens allemaal.

Happy crafting,
Erika

zaterdag 12 oktober 2013

De herfst is begonnen

Wel even wennen. Vinden jullie niet? Regen, wind, kou... maar dat maakt allemaal niets uit.
Ik vind het zelf erg fijn dat we in Nederland echt verschillende seizoenen beleven.
In de winkel gaat het goed.
Er zijn weer nieuwe klossen Zpagetti en Ribbon XL binnengekomen.
Het nieuwste boek 'XL gurumi komt waarschijnlijk aankomende week binnen. :D

Dat is nog niet alles.
Er zijn ook nieuwe viltpakketjes binnen en mooie wol van Schoppel-Wolle en Hjertegarn.
Daarnaast is My Boshi 1 binnen.
Niet alle kleuren, maar... zoals gewoonlijk kan ik wel aan verschillende kleuren komen.
Oók het boek 'Mutsen haken & meer'  ligt in de winkel!
My boshi nr.1

Zelf ben ik bezig met een haakpatroon.
Wat het is verklap ik nog niet, want het gaat nog even duren voordat het af is.

Graag tot ziens.

Happy crafting,
Erika