Translate in:

Posts tonen met het label arne en carlos. Alle posts tonen
Posts tonen met het label arne en carlos. Alle posts tonen

woensdag 6 juni 2012

Waarom duurt het zo lang voordat ik het boek 'Poppen breien' krijg?

Er zijn al verschillende vast klanten bij mij geweest of ik het boek 'Poppen breien met Arne en Carlos' al binnen had.
Nee, dus....
Ondertussen ... minstens 3 telefoontjes, 2 -emailtjes later weet ik het antwoord.
Er waren er veel te weinig gedrukt. Het boek ik in herdruk en verschijnt als het goed is vrijdag as weer.
Ik verwacht volgende week dus het boek binnen te krijgen.
Heeeeeel vervelend, dat vind ik ook, omdat ik ze al vroeg besteld had, maar ja... ik kan er weinig aan veranderen.
Hopelijk heeft u zoveel geduld dat u het boek bij mij wilt komen halen.
Op bol.com ziet u ook dat er een wachttijd is, daarom had ik vandaag nog een telefoontje gepleegd naar de uitgever en zij vertelden dus dat hij in herdruk is.
Aangezien ik er best veel heb besteld, zou ik het graag van u horen als u het boek tóch al ergens anders heeft gekocht.



Hartelijk dank voor uw begrip en graag tot ziens.

Groetjes,
Erika

vrijdag 1 juni 2012

Vol verwachting klopt ons hart? ;)

Even een update over het boek 'Poppen breien' van Arne & Carlos.
Vorige week had ik de leverancier aan de telefoon. Er werd verteld dat het boek waarschijnlijk die week binnen zou komen. Aangezien ik al veel bestellingen binnen heb, wilde ik weten of ze nog zouden komen deze week. Helaas hadden ze ze niet binnen bekregen. Zij hebben het bericht gekregen dat ze volgende week komen. Dus... mensen waarschijnlijk volgende week. De dag kon ze niet zeggen, maar... houdt facebook/ mijn blog en de mail in de gaten!
Als er nog mensen het boek willen bestellen, dan kun je een mailtje sturen of het even melden in de winkel.

Er komt ook een leuk aanbiedingspakketje om met het poppen breien te kunnen beginnen. :D

Dat was het even voor nu.

Groetjes,
Erika

zondag 19 februari 2012

Arne & Carlos breien op hun paasbest

Dit is de titel van het nieuwe boek dat ik hopelijk eind februari/begin maart in de winkel heb liggen.
De nieuwe krant 'De Beijerkrant' heeft het persbericht op hun site gezet. Echt superleuk dat ze dat hebben gedaan.
Hier kun je het artikel zien.
Ook werd er een stukje geplaatst in het RD van donderdag 16 februari jl. Dat stukje heb ik natuurlijk op mijn prikbord gehangen in de winkel. :D

Aan het eind van de komende week hoop ik weer een hele voorraad nieuwe Zpagetti klossen te krijgen in kleuren zoals wit, ecru, beige, grijs, zwart, rood e.d.

En ..... aangezien het maar eens in de vier jaar 29 februari is, heb ik die ene dag allerlei gekke aanbiedingen!!
Vanalles met 29.... en wat dat dan is??? Dat zullen jullie moeten komen kijken. ;)

Tot snel!

This is the title of the new book. I hope to have it in my store by the end of February/beginning of March.
The new newspaper 'De Beijerkrant' has publiced the article on their website. Really super they did that.
Here you can read/see the article
There was also an article publiced in the local newspaper of thursday the 16th of February. 
Of course I cut it out and put it on my memoboard. :D


At the end of the coming week I hope the get a whole bunch of Zpagetti in colors like white, ecru, beige, gray, black, red etc.




I'll write again soon